A jó szöveg vezeti az olvasót, és úgy ösztönzi vásárlásra, hogy közben szórakoztatja őt.
A jó szöveg úgy értékesíti a vállalkozást, a terméket vagy a szolgáltatást, hogy a leendő vásárló ebből semmit nem érzékel, hanem örül, hogy rengeteg hasznos információt, majd megoldást talál a problémájára.
A jó szövegnek különleges varázsereje van: ha nincs is szüksége az olvasónak a termékre, egy vonzó marketingszöveg képes úgy felébreszteni benne a vágyat, hogy végül akarja azt.
A jó marketingszövegektől az összes statisztikai mutató javulhat:
– az e-mail megnyitások aránya
– az átkattintások száma
– a weboldal látogatóinak száma
– a megrendelők, vásárlók száma
– a konverziós arány
Ha úgy érzed, hogy nem működik a marketinged, akkor nem feltétlenül új hirdetési csatornára van szükséged, hanem hatékonyabb marketingszövegre.