A jó szöveg vezeti az olvasót, és úgy ösztönzi vásárlásra, hogy közben szórakoztatja őt.

A jó szöveg úgy értékesíti a vállalkozást, a terméket vagy a szolgáltatást, hogy a leendő vásárló ebből semmit nem érzékel, hanem örül, hogy rengeteg hasznos információt, majd megoldást talál a problémájára.

A jó szövegnek különleges varázsereje van: ha nincs is szüksége az olvasónak a termékre, egy vonzó marketingszöveg képes úgy felébreszteni benne a vágyat, hogy végül akarja azt.

 

A jó marketingszövegektől az összes statisztikai mutató javulhat:

 

– az e-mail megnyitások aránya

– az átkattintások száma

– a weboldal látogatóinak száma

– a megrendelők, vásárlók száma

– a konverziós arány

 

Ha úgy érzed, hogy nem működik a marketinged, akkor nem feltétlenül új hirdetési csatornára van szükséged, hanem hatékonyabb marketingszövegre.