Ha gyors eredményekre vágysz, úgy érdemes a Google kattintás alapú, fizetett hirdetési rendszerét választanod!
A Google AdWords a legnagyobb és legismertebb keresőmotor, ami a Google online hirdetési rendszere, és ahol az internet felhasználóinak több, mint 90%-át elérheted.
Miért válaszd ezt a hirdetési csatornát?
Mert
- részletesen nyomon követheted a hirdetéseddel kapcsolatos adatokat, mint például: hányszor jelent meg a hirdetés, hányan kattintottak rá, valamint azt is, hogy történt-e a vásárlói szándék, tehát magát a konverziót.
- csak azok után a hirdetések után kell fizetned, amelyekre rákattintanak
- gyorsan előre kerülhetsz a Google találati listáján
- könnyen megtalálhatod és elérheted egyedi célzásokkal (nem, kor, földrajzi helyzet, érdeklődés, keresési előzmények) a célcsoportod, akik a konkrét problémáikra keresnek megoldást
- Kiváló mérési lehetőségeket biztosít: pontosan nyomon követheted, mi történik a pénzeddel, és milyen eredménnyel fektetted be.
- Pontos célzás mellett a Google rendszere csak a valódi érdeklődőknek jeleníti meg a hirdetésed.