Ha gyors eredményekre vágysz, úgy érdemes a Google kattintás alapú, fizetett hirdetési rendszerét választanod!

A Google AdWords a legnagyobb és legismertebb keresőmotor, ami a Google online hirdetési rendszere, és ahol az internet felhasználóinak több, mint 90%-át elérheted.

Miért válaszd ezt a hirdetési csatornát?

Mert

  • részletesen nyomon követheted a hirdetéseddel kapcsolatos adatokat, mint például: hányszor jelent meg a hirdetés, hányan kattintottak rá, valamint azt is, hogy történt-e a vásárlói szándék, tehát magát a konverziót. 
  • csak azok után a hirdetések után kell fizetned, amelyekre rákattintanak
  •  gyorsan előre kerülhetsz a Google találati listáján
  • könnyen megtalálhatod és elérheted egyedi célzásokkal (nem, kor, földrajzi helyzet, érdeklődés, keresési előzmények) a célcsoportod, akik a konkrét problémáikra keresnek megoldást
  • Kiváló mérési lehetőségeket biztosít: pontosan nyomon követheted, mi történik a pénzeddel, és milyen eredménnyel fektetted be.
  • Pontos célzás mellett a Google rendszere csak a valódi érdeklődőknek jeleníti meg a hirdetésed.  

 

Legyél az első helyen a Google rendszerben, hogy megtaláljanak, akiknek a terméked vagy a szolgáltatásod kell!