Akkor lehetsz igazán sikeres, ha aktívan szórakoztatod a közönséged!
A felhasználók többsége ma már nem szívesen lát reklámot. Ezért a különböző marketing platformokon úgy érdemes eladnod, hogy közben szórakoztatsz és elegendő információt, értéket adsz. Ha érdekes és értékes tartalommal látod el a célközönséged, úgy maguk fogják megosztani a tartalmaidat, hiszen nem érzik ezeket reklámnak.
Így egyrészt úgy érzik, hogy a megosztásokkal valami hasznosat tettek a társadalom számára, másrészt ingyen reklámmal juthat el sok emberhez a posztod, ami még a forgalmadat is megnövelheti.
Magyarországon jelenleg a Facebook, az Instagram és a TikTok a legnépszerűbb közösségi felület, azonban érdemes más platformon is jelen lenned, ha a céged célközönsége ott található meg. Például Youtube-on, LinkedIn-en, vagy Twitter-en .
A közösségi média két legfontosabb eszköze a marketingszöveg-írás és a kommunikáció. Amennyiben a jó marketingszöveg felkeltette a felhasználók érdeklődését, úgy a megosztások után visszajelzéseket kaphatsz kommentek, kedvelések és megosztások formájában. Ezek a visszacsatolások pedig elengedhetetlenek a vállalkozások életében, ugyanis így derülhet ki, hogy mi a vásárlók véleménye a termékekről, szolgáltatásokról vagy magáról a vállalkozásról.
A felhasználókkal való együttműködés alakítja az oldal tartalmát, sőt olykor még a vállalkozás irányát is. Így nemcsak Te ésvagy a marketingesed határozza meg a tartalmakat, hanem maga a közösség is.