Taroljuk le együtt a piacod kreatív reklámszövegekkel! Legyen a Te hirdetésed a legszerethetőbb és a legvonzóbb a social felületeken!

Ma már rengetegen hirdetnek Facebook-on, Google Ads-en és Instagramon, ezért kiemelten fontos, hogy lehengerlő szövegekkel nyűgözd le a vásárlóidat, hogy kedveljenek, bízzanak benned, és elsősorban tőled vásároljanak.

Egy jó szöveg képes azonnal magával ragadni, és úgy ösztönözni vásárlásra, hogy az közben érdekes, hasznos és szerethető. Egy jó szöveg nem az értékesítésről szól, hanem a vevő problémájának a megoldásáról. Egy jó szöveg elsősorban segítséget nyújt, és nem rábeszéli a terméket az olvasóra.

Ha úgy érzed, hogy nem működik a marketinged, akkor nem feltétlenül új hirdetési csatornára vagy stratégiára van szükséged, hanem hatékonyabb marketingszövegre.

És hogyan tudok neked segíteni?

A következő marketingeszközök szövegein tudunk együtt változtatni, hogy azok vonzóak, szerethetőek, hitelesek és vásárlásra ösztönzőek legyenek:

 Weboldal megszövegezés

Az online hirdetéseid alapja elsősorban maga a weboldalad. Ezért a marketingszövegírást itt érdemes elkezdenünk, ugyanis itt fut össze minden szál. Egy jó weboldal informatív, letisztult, lényegre törő, és nem a vállalkozásodról szól, hanem a vásárlóidról, és az ők érdekeiről.

Egy profin megírt webszövegre jellemző, hogy azonnal kiderül a szövegből, mivel foglalkozol, és milyen megoldást nyújtasz a vásárlóidnak.

Landing Page szövegírás

Szeretnéd az egyik termékedet, szolgáltatásodat kiemelten hirdetni? Vagy csak minél több feliratkozót szerezni? Akkor írjuk meg együtt a Landing Page szövegedet!

Mi az a Landing Page?

A Landing Page egy olyan “miniweboldal” vagy másnéven érkező oldal, ahová a látogatókat irányítjuk egy hirdetésből, és valamilyen cselekvésre ösztönözzük őt. Ennek az oldalnak egyszerűnek és egyértelműnek kell lennie, hogy mit kínálunk a látogatónak, és az mire nyújt megoldást. Ha elérjük az érdeklődését, akkor ösztönözhetjük a cselekvésre CTA-val (call to action).

A Landing Page célja lehet egy termék vagy szolgáltatás vásárlása, vagy olyan lead-ek generálása, mint például feliratkozás hírlevélre, kapcsolati űrlap kitöltése, regisztrált fiók létrehozása, linkre kattintás, stb.

A Landing Page lépcsőt jelenthet a vásárlás felé, és kizárólag csak egy ajánlatot tartalmazhat.

SEO szövegírás

Ha szeretnél az interneten minél több oldalon megjelenni, akkor érdemes a keresőoptimalizálást (SEO-t) választanod. Ez a marketingeszköz a kulcsszavak és a keresési kifejezések alapján működik, és a Google (vagy más keresőmotorok) eredményoldalain találhatóak meg.

A kiváló SEO tartalmak készítéséhez elengedhetetlen, hogy a látogatók fejével tudjunk gondolkodni, és könnyen kitaláljuk, hogy mi járhat a fejükben, amikor egy-egy adott kulcsszóra rákeresnek. Majd ezen kifejezések alapján pedig egy érdekes, olvasmányos cikket építünk fel.

Hírlevél megírása

Az e-mail marketing él! Sőt, a hírlevél az egyik leghatékonyabb marketingeszköz, hogy megszólítsd a célcsoportodat. És hogy miért lehet vele fantasztikus eredményeket elérni? 

Mert

  • már a meglévő vásárlóidnak küldhetsz e-mailt
  • a feliratkozóid nagyobb eséllyel fognak újra vásárolni
  • személyesebb hangvételű levelekkel, nagyobb bizalmat érhetsz el
  • csak olyan vásárlóknak értékesítesz, akiket valóban érdekel a vállalkozásod
  • bármilyen fontos információt, akciót azonnal közölhetsz hírlevélben 

Ha szeretnéd megtudni, milyen lehetőségek rejlenek a hírleveledben, és szeretnéd a célközönséged figyelmét, bizalmát elnyerni, valamint még nagyobb forgalomra szert tenni, akkor vágjunk bele együtt az e-mail marketingbe!

Blogírás

A blogolás a tartalommarketing és a SEO egyik alapvető része, melynek segítségével rengeteg érdeklődőt szerezhetsz. A blog kiváló eszköz márkaépítésre, és a kapcsolatok kiépítésére a közönségeddel. Ha a blogod olvasmányos, értékes és szórakoztató, akkor az olvasóid szívesebben térnek vissza a weboldaladra, és idővel vásárolhatnak is tőled.

Ennek a szuper marketingeszköznek rengeteg előnye van:

  • Keresőoptimalizálás szempontjából: a keresőmotorok (pl. a Google) szeretik a friss, értékes tartalmakat, ezért a blogolás nagyszerű eszköz arra, hogy a látogatók a keresőmotorokon keresztül találják meg a weboldaladat.
  • Edukálhatod a célközönségedet: a blogbejegyzések alkalmasak arra, hogy az olvasók naprakészek legyenek a  termékeiddel, szolgáltatásaiddal kapcsolatban. Tippekkel, tanácsokkal láthatod el őket, amelyeket olyannyira értékelhetnek, hogy visszatérő látogatóid lesznek, és előbb-utóbb vásárolnak is tőled.
  • Megmutathatod a szakértelmedet, erősítheted vele a márkádat és hitelességedet, elnyerheted az olvasók bizalmát, valamint átformálhatod a közönséged gondolkodását, véleményét egy-egy számodra fontos területen.
  • Kapcsolatba kerülhetsz az olvasóiddal, válaszolhatsz a kommentjeikre, üzeneteikre, így a közvetlen kommunikáció által hamar elnyerheted a látogatók bizalmát, akik végül vásárlókká válnak.

Ne feledd: minél több és értékes blogbejegyzést teszel közzé, annál több követőd lehet, és annál jobb eredményeket érhetsz el a keresőkben.

Facebook és Instagram hirdetések megírása

Manapság nem elég csak jelen lenni a közösségi médiában, hanem tudni kell, hogy kinek, mikor és mit érdemes kommunikálni. Ha szeretnél egy igazán jó közösséget kiépíteni, akkor beszéljük át a céljaidat, a hirdetési kampányterveket, a kommunikáció stílusát, határozzuk meg a célközönségedet, és posztoljunk rendszeresen.

Ugyanis ahhoz, hogy elkötelezz embereket az oldalad mellett, hetente néhány alkalommal, vagy napi egyszer posztolni kell. A legtöbb helyen megoszthatsz szöveget, képeket, és videókat is. 

Tehát egy erős, közösségi média jelenléthez szükségünk lesz célkitűzésekre, költségvetésre, mérhető adatokra, érdekes tartalomra, és aktív tartalom megosztásra, mindezt a megfelelő közösségi média platformon.