A szövegek típusai

Weboldal megszövegezés

Az online hirdetéseid alapja elsősorban maga a weboldalad. Ezért a marketingszövegírást itt érdemes elkezdenünk, ugyanis itt fut össze minden szál. Egy jó weboldal informatív, letisztult, lényegre törő, és nem a vállalkozásodról szól, hanem a vásárlóidról, és az ők érdekeiről.

Egy profin megírt webszövegre jellemző, hogy azonnal kiderül a szövegből, mivel foglalkozol, és milyen megoldást nyújtasz a vásárlóidnak.



Landing Page szövegezés

Szeretnéd az egyik termékedet, szolgáltatásodat kiemelten hirdetni? Vagy csak minél több feliratkozót szerezni? Akkor írjuk meg együtt a Landing Page szövegedet!

Mi az a Landing Page?

A Landing Page egy olyan “miniweboldal” vagy másnéven érkező oldal, ahová a látogatókat irányítjuk egy hirdetésből, és valamilyen cselekvésre ösztönözzük őt. Ennek az oldalnak egyszerűnek és egyértelműnek kell lennie, hogy mit kínálunk a látogatónak, és az mire nyújt megoldást. Ha elérjük az érdeklődését, akkor ösztönözhetjük a cselekvésre CTA-val (call to action).

A Landing Page célja lehet egy termék vagy szolgáltatás vásárlása, vagy olyan lead-ek generálása, mint például feliratkozás hírlevélre, kapcsolati űrlap kitöltése, regisztrált fiók létrehozása, linkre kattintás, stb.

A Landing Page lépcsőt jelenthet a vásárlás felé, és kizárólag csak egy ajánlatot tartalmazhat.

SEO szövegírás

Ha szeretnél az interneten minél több oldalon megjelenni, akkor érdemes a keresőoptimalizálást (SEO-t) választanod. Ez a marketingeszköz a kulcsszavak és a keresési kifejezések alapján működik, és a Google (vagy más keresőmotorok) eredményoldalain találhatóak meg.

A kiváló SEO tartalmak készítéséhez elengedhetetlen, hogy a látogatók fejével tudjunk gondolkodni, és könnyen kitaláljuk, hogy mi járhat a fejükben, amikor egy-egy adott kulcsszóra rákeresnek. Majd ezen kifejezések alapján pedig egy érdekes, olvasmányos cikket építünk fel.

Hírlevél megírása

Az e-mail marketing él! Sőt, a hírlevél az egyik leghatékonyabb marketingeszköz, hogy megszólítsd a célcsoportodat. És hogy miért lehet vele fantasztikus eredményeket elérni? 

Mert

  • már a meglévő vásárlóidnak küldhetsz e-mailt
  • a feliratkozóid nagyobb eséllyel fognak újra vásárolni
  • személyesebb hangvételű levelekkel, nagyobb bizalmat érhetsz el
  • csak olyan vásárlóknak értékesítesz, akiket valóban érdekel a vállalkozásod
  • bármilyen fontos információt, akciót azonnal közölhetsz hírlevélben 

 

Ha szeretnéd megtudni, milyen lehetőségek rejlenek a hírleveledben, és szeretnéd a célközönséged figyelmét, bizalmát elnyerni, valamint még nagyobb forgalomra szert tenni, akkor vágjunk bele együtt az e-mail marketingbe!

Blogírás

A blogolás a tartalommarketing és a SEO egyik alapvető része, melynek segítségével rengeteg érdeklődőt szerezhetsz. A blog kiváló eszköz márkaépítésre, és a kapcsolatok kiépítésére a közönségeddel. Ha a blogod olvasmányos, értékes és szórakoztató, akkor az olvasóid szívesebben térnek vissza a weboldaladra, és idővel vásárolhatnak is tőled.

Ennek a szuper marketingeszköznek rengeteg előnye van:

  • Keresőoptimalizálás szempontjából: a keresőmotorok (pl. a Google) szeretik a friss, értékes tartalmakat, ezért a blogolás nagyszerű eszköz arra, hogy a látogatók a keresőmotorokon keresztül találják meg a weboldaladat.
  • Edukálhatod a célközönségedet: a blogbejegyzések alkalmasak arra, hogy az olvasók naprakészek legyenek a  termékeiddel, szolgáltatásaiddal kapcsolatban. Tippekkel, tanácsokkal láthatod el őket, amelyeket olyannyira értékelhetnek, hogy visszatérő látogatóid lesznek, és előbb-utóbb vásárolnak is tőled.
  • Megmutathatod a szakértelmedet, erősítheted vele a márkádat és hitelességedet, elnyerheted az olvasók bizalmát, valamint átformálhatod a közönséged gondolkodását, véleményét egy-egy számodra fontos területen.
  • Kapcsolatba kerülhetsz az olvasóiddal, válaszolhatsz a kommentjeikre, üzeneteikre, így a közvetlen kommunikáció által hamar elnyerheted a látogatók bizalmát, akik végül vásárlókká válnak.

 

Ne feledd: minél több és értékes blogbejegyzést teszel közzé, annál több követőd lehet, és annál jobb eredményeket érhetsz el a keresőkben.

Social hirdetések megírása

Manapság nem elég csak jelen lenni a közösségi médiában, hanem tudni kell, hogy kinek, mikor és mit érdemes kommunikálni. Ha szeretnél egy igazán jó közösséget kiépíteni, akkor beszéljük át a céljaidat, a hirdetési kampányterveket, a kommunikáció stílusát, határozzuk meg a célközönségedet, és posztoljunk rendszeresen.

Ugyanis ahhoz, hogy elkötelezz embereket az oldalad mellett, hetente néhány alkalommal, vagy napi egyszer posztolni kell. A legtöbb helyen megoszthatsz szöveget, képeket, és videókat is. 

Tehát egy erős, közösségi média jelenléthez szükségünk lesz célkitűzésekre, költségvetésre, mérhető adatokra, érdekes tartalomra, és aktív tartalom megosztásra, mindezt a megfelelő közösségi média platformon.